بسم الله الرحمن الرحیم | ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

سبد خرید

«تولد در توکیو»؛ روایت تحول یک بانوی ژاپنی

«تولد در توکیو»، روایت زیبایی از یک تحول تدریجی است. روایت بسیار جذاب و تأثیرگذار دختری که ناز و نعمت زندگی در توکیو را برای رسیدن به حقیقت رها می‌کند و تن به سفر می‌دهد. قصه‌ای که شاید خیلی‌هایمان باورش نکنیم، اما راست و درست است.
در زندگی دوراهی‌هایی هست که انتخابی سخت را سر راهت قرار می‌دهد. انتخاب درست، نتیجه‌اش تولد دوباره است.
«با هانیکو توی دانشگاه آشنا شدم. دختری لاکچری و افاده‌ای بود که چشم همه دنبالش بود. اما او به کسی توجه نمی‌کرد و طوری توی دانشگاه راه می‌رفت که انگار آنجا ملک شخصی پدرش است. حس می‌کردم چقدر خوشبخت است. آن هم در روز‌هایی که من دچار افسردگی و دلمردگی بودم. مطمئن بودم من هم اگر مثل او لباس بپوشم حس بهتری پیدا می‌کنم. ساعتش را که دیگر نگو… معمولاً آستین کوتاه می‌پوشید که درخشش ساعتش چشم همه را خیره کند. این شد که افتادم به خرید لباس‌های مارک و معروف. اولش حتی مغازه‌هاشان را بلد نبودم…»
خانم اتسوکو هوشینو، با رسیدن به این دوراهی‌ها، دوباره متولد می‌شود و در این کتاب خاطرات این زندگی و تحول را برای بهزاد دانشگر بازگو کرده و حامد علی‌بیگی آن را به نگارش درآورده است.
انتشارات عهدمانا، این کتاب را در ۱۰۴ صفحه رقعی با قیمت ۱۴ هزار تومان منتشر کرده است. بهزاد دانشگر، پیش از این با کتاب «تولد در لس‌آنجلس»، خاطرات محمد عرب را روایت کرده بود

One thought on “«تولد در توکیو»؛ روایت تحول یک بانوی ژاپنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری ...
مشاوره کتاب